Incepând cu 1997, am fost un client mulțumit de serviciile VODAFONE, ciar daca pe aici pe acolo au mai existat nemulțumiri, suma lor in fond nu a fost așa de mare. În luna iulie am reînnoit contractul cu VODAFONE, in ciuda facilităților si a insistențelor de marketing exercitate de reprezentanta ORANGE. Am avut oferta mult mai bună si de la Cosmote, transformat peste nopți in Telekom.
In cadrul contractului corporate cu VODAFONE am luat si patru terminale (telefoane) marca HTC (3 Desire si un terminal ONE). Din iulie până acum am avut urmatoarele experiente:
1. Două interventii in garantie la un terminal;
2. O interventie la un alt terminal
3. Trei interventii in garantie la un al treilea telefon, soldat, la 24 de ore, cu supraincalzirea si spargerea geamului - ecran. In cele trei interventii, cei de la Vodafone nu au considerat oportun sa schimbe telefonul comercializat, desi au recunoascut defectele si au istoricul reparatiilor. După ce s-a spart sticlade ecran din supraincalzire, se vede ca nu a fost lovit (probabil cand au schimbat ecranul in garantie la a doua interventie, nu l-au centrat) au refuzat inlocuirea pe motiv ca este spart (!!!) dar nu au luat in considerare faptul ca terminalul fusese supus reparatilor si repsiunilor chiar de ei in mod prelungit.
In final am trimis telefonul la VODAFONE SA in plic prin curier postal. Cei de la VODAFONE, privatizati in firma coorporatista privata, nu au acceptat coletul pe motiv, atentie: ”DESTINATARUL: PERSOANA FIZICA DIN CADRUL COMPANIEI MULTINATIONALE VODAFONE ROMANIA NU ESTE CUNOSCUT”.
Eu am pus destinatarul: VODAFONE SA ROMANIA FIRMA CARE L-A COMERCIALIZAT!!!
Mă întreb: clienti trebuie sa cunoasca numele presedintelui, sau al directorului de productie?
Azi am ridicat coletul refuzat de la POSTA ROMANĂ prezentat in poza de mai jos. Ce ma sfătuiți să fac?
Oricum am o concluzie:
VODAFONE ROMANIA al carui client sunt de 18 ani, ma dezamagit, dupa ce ma amăgit cu oferta de telefoane sa ma mentina in portofoliu!!!
HTC este o marca de telefoane pe care o ocolesc. Nu este admisibil ca in 7 luni 3 telefoane din 4 sa se defecteze, din care 2 telefoane in mod repetat si unul sa se distruga fara sa fie schimbate in garantie
Comentarii